Dålig förlorare..

Jag har tänkt lite när det gäller minigolf, faktiskt!
Alltid när jag är på väg till minigolfen, är jag jätteglad och tycker det ska bli så kul med minigolf!
Alltid när jag är på väg ifrån minigolfen, är jag sur och tänker "jag ska aldrig mer spela minigolf"!
Anledning? Jo, jag förlorar! Precis varenda gång, jag kommer oftast sist också och jag är verkligen en dålig förlorare kan jag säga.
Minigolf skulle vara mycket roligare om jag kunde vinna någon gång, ska nog åka och träna någon gång.. Nejdå, skojar bara!
Men vem tycker det är kul att förlora?

Nu ska jag sluta klaga, ni får ha det så bra ;*



Förlåt för det sjukt dåliga inlägget, jag fick för mig att skriva det bara.
Lite mer fakta om mig: Dålig förlorare.
Finns det bra förlorare egentligen?


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback