Parisas dag!

Idag, den 31 juli, fyller Parisa 14 år!
Grattis, grattis underbara Parisa!

Parisa, jag lärde känna dig på dagis när vi var jättesmå, vi blev bästavänner i förskolan och är det fortfarande.
Man kan alltid lita på dig och berätta allt man har på hjärtat!
Du är en fantastisk människa och en vän jag är otroligt tacksam över att jag har.
Du är alltid glad och är aldrig tyst, det blir aldrig pinsamma tystnader eller tråkigt när du är med.
Bara av att se dig får mig att må bra, för du delar alltid med dig av ditt leende och skratt!

Vi har sjukt mycket minnen tillsammans!
Den här sommaren har inte varit som dom andra, vi har varit utan varanda i snart sex veckor.
Det är tungt faktiskt, jag har drömt om att du har kommit hem flera gånger.
Härom natten drömde jag till och med att jag och farmor tog planet för att hämta dig och sedan åka flygplan tillsammans tillbaka till Sverige.

Nästa sommar ska jag se till att vi inte är borta från varandra i åtta veckor!
När jag kommer hem från min resa, då ska vi träffas och prata, prata & prata, eller hur? :)

Grattis Parisa, hoppas du får en underbar dag, det förtjänar du! :*



Jag är utomlands nu, Felicia är snäll och lägger in det här inlägget idag, på Parisas födelsedag!
Jag kommer hem 6/8, vi ses då :)

Kommentarer ♥
Postat av: Atosa

Snällt inlägg!

2009-08-01 @ 10:50:06
URL: http://atoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback