Underbar vecka..

Hej!
Har ar det fantastiskt fint, jag alskar det har stallet alltsa!
Jag saknar saklart mina vanner, men gud sa bra jag har det.
Det var nog bra for mig att komma bort ett tag, vi har nu varit utomlands i en vecka och har da en vecka kvar!
Det ar sa underbart sa att jag funderar pa att flytta hit nar jag blir aldre, troligen kommer det inte att handa, bara en onskan!

Vi ses om en vecka!
PUSS!

Kommentarer ♥
Postat av: Nadja

Du har en superfin blogg! =)

2009-07-31 @ 09:33:21
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Fiffi

SV: Vi hade det underbart. Hoppas att du har det bra! Jag saknar dig så att det gör ont i magen!



Vad synd att jag missade att du loggade in, jag väntade ett tag men sen så trodde jag att du ändrat dig och inte skulle logga in på datorn. Kram!

2009-07-31 @ 13:08:55
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback