Mina bästavänner

Parisa, Felicia, Linnéa, Marcus, Max, Johan och Göran tack för att ni finns!
Ni är världens bästa vänner, utan er skulle jag aldrig ha lika kul och må lika bra.
Vi gör saker tillsammans, vi skrattar, berättar hemligheter, pratar om problem och ja.. vi gör det mesta!

Med er kan jag vara den människan som finns inom mig, som med andra vänner inte vågar komma fram.
Med er kan jag prata om allt som jag håller inom mig, som jag med andra vänner inte kan eller vågar prata om.
Med er kan jag vara glad hela tiden och sakna er fast vi träffades för bara några sekunder sedan.

Ni är dom bästa som finns och det lovar jag er.
Tusen kramar till er bästa vänner, jag saknar er redan, fast vi träffades igår!
Dubbel saknad till Parisa som fortfarande är utomlands, suck..

Andra vänner betyder också, men bara hälften så mycket som dom här, hihi! :*


Lånad från google.se

Kommentarer ♥
Postat av: linnea

aww, ni betyder lika mycket för mig! Du har rätt vi kan prata om typ allt mm. Mijoner kramar till dig och de andra.<3

2009-07-06 @ 21:04:25
URL: http://linneaanormaan.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Aww, så fin text. Puss och kram på dig, Lisa! <3

2009-07-06 @ 22:02:50
URL: http://smilefiffi.blogg.se/
Postat av: Fiffi

SV: du betyder mycket för mig också. alla dom människorna betyder väldigt mycket. mina käraste! :*

2009-07-06 @ 23:48:09
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback