Kl 14.00 kommer vi, Amelia!

Då blir det att åka ut med våran båt i helgen, den här gången blir det dessutom mycket roligare eftersom en till familj ska åka ut också. Mina föräldrars kompisar och deras 2 söner, i min ålder. Har kännt dom hela livet skulle jag tro, så det blir kul!

Vi har en motorbåt, lagomstor tycker jag.
Båten heter Amelia och är i trä, med blått tyg osv.
Ibland åker vi ring bakom båten, det är sjukt kul!

Snart måste jag packa ur väskan som jag hade när vi tältade i onsdags och sen packa i en annan väska.
Jag ska också fixa naglarna och plocka ur diskmaskinen innan klockan 14.00, för då åker vi.. Stressad!

Kommentarer ♥
Postat av: Hannah

Åh, så härligt det lät!

Hoppas du får en bra helg :)

2009-07-18 @ 12:33:03
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback