Jag har aldrig saknat så mycket, enda tills nu!

Det var sex veckor sen

vi sa hejdå

sex långa veckor sen

du åkte

sex veckor

fulla med saknad

sex veckor

med skratt & även gråt

sex veckor

utan den fjärde

sex veckor

med bara två av dom bästa

sex veckor

med alla vänner, utom en


Det är bara två veckor tills

vi säger hej igen

två långa veckor tills

jag kommer

två veckor

fulla med sol

två veckor

med skratt & härligt land

två veckor

utan dom bästa tre

två veckor

med bara mamma & pappa

två veckor

jag aldrig glömmer

Jag saknar dig Parisa,

Jag saknar dig Linnéa,

Jag kommer sakna dig Felicia


VI SES NÄR JAG KOMMER HEM, PUSS! ;*


Kommentarer ♥
Postat av: linnea

Och jag saknar er grymt obeskrivligt mycket!

2009-07-27 @ 19:14:19
URL: http://strawberrycupcakes.blogg.se/
Postat av: josefine

fin text :)

emmh, jag har oxå en blogg.

men jag vet inte så mycket om design eller så.

så om du vill får du gärna gå in på min å skriva lite , hjälpa mig och så med nya ideér eller så :DDD

2009-09-05 @ 18:48:27
URL: http://josefinekinnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback