Jag dissar..

Läskiga gubbar som plingar på dörren.. är det värsta jag vet!
En gång var jag helt ensam hemma och det plingar på dörren, jag springer upp för att öppna, där står en man, med ett öga jättelångt ner och ett långt upp, han är helt äcklig i ansiktet det såg ut som brännskador.
Han räcker fram en lapp, då hör jag mamma ropa "Lisa, jag är här!", jag blir lugn men ändå inte, det är skönt att hon hade kommit hem, men då blev jag ju mer rädd för mannen!
Mannen går då ner till mamma (som tur var) och räcker fram lappen till henne, jag har stängt dörren och tittar istället ut genom fönstret.
Jag skakade säkert en timme efter. På lappen stog det tydligen att han ville ha pengar till en operation, förstår han som han såg ut, men plinga inte på dörren när det är en ensam 14åring i huset för guds skull!

Stort usch på äckliga gubbar som tigger pengar, när man är ensam hemma!



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback