Jag behöver kramar, lyckosparkar och vänner!

Jag har problem, ett stort problem som har varat i ungefär en vecka.

Jag är på dåligt humör hela tiden, dag och natt. Och ibland gråter jag utan andledning..

Jag blir sur på mina vänner för att dom vinner på kortspel, när dom säger ett skämt eller när dom inte säger något alls.

Vissa dagar kan det komma då och då, och andra dagar varar det hela dagen. Jag vill inte vara en männsika som går runt och är sur.

Vad är det för fel på mig?

Det är inte som innan mens eller som en känslig dag, den här gången är det extremt!

Det är fruktansvärt jobbigt och jag blir inte av med det!

Jag vill skrika ut, bara skrika! Det är så jag känner just nu..

Jag vill träffa mina vänner nu, så dom gör mig på bra humör, dom är mitt enda hopp att inte hela veckan ska förstöras, det vill jag verkligen inte!

Jag ska gråta ur min ilska innan dess, jag ska försöka.

Jag behöver ett lycka till från er, en liten lyckospark eller en fyrklöver.

Jag ska se till att jag är på bättre humör innan veckans slut!


Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Åå, räkna med mig! Så fort vi träffas ska du få så många lyckokramar och lyckosparkan som du vill!

Det förtjänar du, sötnos! :*

2009-07-08 @ 00:25:13
URL: http://smilefiffi.blogg.se/
Postat av: linnea

ååh, vi får fixa en kväll med mys, skratt och skoj.Eller några dagar! Lyckokramar & lyckosparkar kan du få så mycket du vill, det där med fyrklöver blir lite svårare... Puss & kram:*

2009-07-08 @ 09:11:30
URL: http://strawberrycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback