Grattis bästavän, idag blir det två fjortisar bland oss!



Idag, 8 juli, är det Linnéas dag!

Linnéa, du är en underbar människa som jag kännt sedan förskolan, vi var inte med varandra förrän i sexan, när våra klasser började vara mer med varandra.
Innan sexan var det nästan som om A och B var helt olika klasser och att det var meningen att vi inte skulle vara med varandra..
Sommarlovet innan vi skulle börja sjuan var fantastisk!
Det var du, jag, Felicia, Parisa och Matilda som gjorde allt, det var en otrolig sommar.
När vi sedan började sjuan så var det inte längre vi fem utan snarare fyra, du, jag, Parisa och Felicia.
Vi träffade nya kompisar som tex Göran, Max, Marcus, Johan, Erik osv. och nu kan man inte få det roligare än vad vi har det!

Jag är otroligt tacksam att vi är vänner, bästavänner, och jag hoppas du också är det!
Jag har fantastiskt kul med dig, när vi badar, solar, hoppar studsmatta, tar kort, åker snowboard, pratar, skrattar osv.
Du ska veta att du är en av dom som betyder mest för mig och det kommer du alltid att vara!
Med dig kan jag vara sur, glad, arg, ledsen, skrattig osv. och ändå känna att du finns för mig!
Jag lovar dig, jag finns för dig vad som än händer, när det än händer och om det än händer!

Så grattis till min underbara, fantastiska, söta Linnéa, som idag fyller fjortis!

Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Stort grattis till kära linnea. Och ett wow till dig, som skriver så fina texter :)

2009-07-08 @ 00:27:07
URL: http://smilefiffi.blogg.se/
Postat av: linnea

Aww,vad gulligt av dig & tack! du ska veta att allt som står där,kan jag skriva om dig.Du betyder såå mycket & är en av mina bästa vänner, som jag litar på. Puss:*

2009-07-08 @ 09:15:45
URL: http://strawberrycupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: miljoner tack till dig!

2009-07-09 @ 22:18:41
URL: http://strawberrycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback