Fantastisk start på sommarlovet

Hejsan!
Nu var det ett tag sen jag skrev ett inlägg och jag har hunnit göra mycket sen dess, så det blir inga bilder om det, jag bara skriver lite snabbt vad jag har gjort.
Jag har fyllt år, solat & badat, tältat, varit med kompisar, åkt på äventyrsbad (ute) och blivit brun.
En otroligt bra start på sommarlovet måste jag säga!
Hur har ni haft det på sommarlovet, än så länge?

Ikväll kommer Erika, min kusin, hon kommer vara här i en vecka, det ser jag fram emot!

Vi hörs,
kramar!



Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

SV: Tack, jag tyckte att den blev ganska "jag" :)

2009-07-04 @ 14:45:42
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback