Det är hur många 14åringar som helst som dricker..

.. men jag kan stolt & ärligt säga att jag inte dricker!
Ganska många i min ålder har redan druckit och några har tillochmed blivit fulla, men dom är bara 14år!
Ursäkta språket, men hur f*n tänker dom? Dom är 14 år och blir redan fulla på helgerna.
Det enda man bevisar genom att dricka vid 14års ålder är att man faller för grupptryck & har alla gubbar, som blir stupfulla varje dag, kommer hem & misshandlar sin fru och sina barn, som idoler.. Kanske inte riktigt så, men nästan!
Jag vet inte vad ni vill och tycker, men jag tänker inte sitta och tigga pengar på gatan med en ölburk i handen hela mitt liv!
Jag kan ha kul utan alkohol och det borde man kunna när man är 14 år!
Om någon tycker jag är töntig, som jag mycket väl vet att folk kommer tycka, så bryr jag mig faktiskt inte!
Jag är en 14 årig tjej, som lever mitt liv fullt ut och vågar säga att jag inte dricker och verkligen står för det också.
Alla har väl kanske smakat av sina föräldrar lite grann, men där är det stopp för mig!

Sen vet jag att alla ni andra har olika åsikter om det här, men det här är min åskikt.
Kommentera gärna om vad ni tycker med t.ex 14 åringar som dricker, tack ;*



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback