Deras personlighet gör de snygga!



Vad är det med den killen?
Han är så otroligt härlig och man blir så glad av att se han!
Jag såg han nyss på allsång på skansen och kom på att det inte är utseendet som gör han söt, utan att han är så glad på scenen.
Han hoppar runt och har ett stort leende på läpparna hela tiden!
Hans utseende är inget speciellt, det finns fulare och det finns snyggare, men bara man tittar på han så får man en stark känsla av att han är snygg!

Lika med Robert Pattinson faktiskt, när jag såg han innan jag hade sett twilight så var hans utseende inget speciellt, men nu, efter twilight så är jag totalt kär i honom. Hans utseende, personlighet (i filmen, vet inte i verkligheten) och ja, hur kan man göra annat än att älska den killen?
haha!
Iförsig är det inte riktig lika stor kärlek med Alexander Rybak då, men visst blir man på fantastiskt humör när man sett han på scenen, eller är det bara jag?
Berätta vad ni tycker, sötnosar!

Kommentarer ♥
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Vad fin blogg du har :) Ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-07-16 @ 11:55:46
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Jag har lagt till dig nu!

2009-07-16 @ 12:42:32
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback