NO-prov = dåligt betyg.

Idag hade vi prov och jag har en stark känsla av att jag kommer få dåligt betyg.
Vi har inte betyg än, men ändå så ger lärarna oss betyg. Betygen kanske inte räknas.
NO-läraren hade sagt massor av saker som vi skulle skriva upp till provet, då sa han:
- Det här är alla svaren på frågorna!
Då läste jag in svaren och sedan idag när vi hade provet så kom massor av andra frågor som jag inte hade någon aning om, för han hade inte sagt dom svaren.
Han lurar oss!

Imorgon ska jag åka till min bror Jerk och hans flickvän, med mina föräldrar. De har fått en ny lägenhet,

eller den är inte så ny längre, men vi har iallafall inte sett den.

På Lördag när vi är där, ska vi shoppa lite. Hoppas jag hittar något!
Längtar så himla mycket tills imorgon och Lördag.

Jag älskar kommentarer, så kommentera gärna mycket.
Jag blir superglad då!

Puss på er glada! :*


Kommentarer ♥
Postat av: parisa

Jag kommenterar gärna!

Det gick inte alls bra för mig heller.

2009-01-29 @ 19:58:22
URL: http://pariisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback