Lördag - Tisdag.

Nu är jag hemma igen och ska skriva om min Lördag, Söndag, Måndag och min Tisdag.

Lördag, -  Klockan 10.10 åkte vi hemifrån.
Vi stannade vid Mora för att hämta ut kusin Marias mobil, så vi passade på att titta lite i affärer.
Men vi åkte därifrån utan ny köpta saker och Marias mobil.
Vi kom fram till mormor och morfar ungefär klockan 15.00.
Senare skulle vi äta och kusin Erika kom, hon skulle sova där för att hennes föräldrar skulle på fest.

Söndag, - Klockan 11.00 åkte jag, mamma, pappa och Erika till backen för att åka snowboard och slalom.
Det var ungefär - 24 grader kallt så vi åkte inte så länge.
Senare på dagen gjorde vi ingenting, bara slappade.

Måndag, - Medans mamma och Kicki (min morbrors fru) åkte längdskidor och pappa åkte slalom,
var jag hos kusinerna.
Jag och Erika spelade monopol och tittade i hennes skolkatalog.
På kvällen gick jag, mamma, pappa, mormor och morfar till kusinerna och deras föräldrar för att äta.
Jag och mormor tog sparkar.
Där åt vi och hade trevligt
Sedan gick jag, Emma (Marias kompis), Maria och Erika ut och åkte snö skoter.
Först åkte jag på skotern, sedan bak på ett tefat. Gud vad kul det var!

Tisdag, - Åkte vi hem ungefär vid 12.30 och nu har vi varit hemma ett tag!

Så trevligt har jag haft det.
Men nu kommer frågan, - Hur har ni haft det?


Jag i bilen på väg till mormor och morfar.


När Erika hade kommit tog jag kort.


Såhär såg det ut på Erikas första kort.


Från mormor och morfars gård.


Min outfit på Måndagen hos kusinerna.


Kommentarer ♥
Postat av: gabby

har nu satt igång en frågestund i min blogg, så kika gärna in & lämna en fråga eller två. :) blir glad av alla frågor jag får :) kram

2009-01-06 @ 18:22:57
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: haniini

Vsg hörrudu, =)

Blir det idag ?

2009-01-07 @ 07:55:46
URL: http://haniinidevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback