Lite om mig..

Utseende:

Hårfärg: En blandning av blondt och brunt.
Ögonfärg: Blågröna, mest gröna.
Längd: Ojoj, det var jättelängesen jag mätte mig.
Skostorlek: 37
Ålder: 13

Kärlek:

Har du en kille just nu?
- Nej, jag är singel.
Gillar du någon? - Lite kanske.
Har du haft många förhållanden? - Ja, det har jag. Fast inte många "riktiga", om ni förstår vad jag menar.

Smak & Stil:

Vad har du på dig? - Just nu har jag lila myskläder.
Vad är "fjortis"? - Fjortis är ett beteende som vissa har. Man är ingen fjortis bara för att man har mycket smink,
även fast de flesta fjortisar har mycket smink. Fjortis är egentligen bara ett beteende.
Vad är en "plugghäst"? - Plugghäst är en person som bara håller på med skolarbete osv,
jobbar tillochmed på raster och får alla rätt på allt. Egentligen kan det vara bra att vara plugghäst, men trist, tycker jag personligen.

Bad Days:

Har du varit full?
- Jag är 13 år. Så nej, jag har aldrig varit full.
Har du svimmat? - Ja, 4 gånger tror jag.
En gång i England, på flygplatsen.
En gång på Åhlens.
En gång hemma.
En gång hos mina kusiner.
Kan inte komma på någon mer gång.
Har du rökt? - Nej och kommer aldrig testa heller!
Har du snusat? - Nej och kommer aldrig testa heller!

Ja/Nej:

Är du allergisk mot något?
- Ja, ägg, vissa katter och vissa hundar.
Tror du på Gud? - Jag vet inte, kanske är konstigt, men jag vet faktiskt inte.
Har du en Bästis? - Nej, jag har tre.
Är du vegetarian? - Nej.
Har du vart med om ett stort gräl? - Ja, det har jag.
Det var jag och Parisa mot Felicia och Amna. Nu bara skrattar vi åt det.

Antingen eller:

[ ]mjölk/saft[x]
- Mjölk är så äckligt tycker jag, när andra dricker mjölk så dricker jag vatten. Så det får bli saft.
[ ]ibumetin/ alvedon[ ] - Kan inte svälja tabletter. Jag har försökt, men det går inte!
[ ]katt/hund[x] - Hundar rivs inte, är sötare och är gosigare än katter.
[ ]Cykla/gå[x] - Cykla är inte riktigt min grej.
[ ]öl/vin [ ]  - Jag dricker inte!
[x]kanin/hare[ ] - Kaniner är tama. Så det får bli de söta, gosiga och tjocka kaninerna.



Hoppas ni vet lite mer om mig nu.
Puss :*


Kommentarer ♥
Postat av: Dragana

Jag föredrar hundar jag också!

2009-01-11 @ 19:28:30
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: pech

sv; taack! :)

och detsamma. ;D

2009-01-12 @ 15:56:14
URL: http://ppech.blogg.se/
Postat av: pech

sv; okej, jag gör det nu. ;DD

2009-01-12 @ 16:01:26
URL: http://ppech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback