Gråtkalas

I Fredags så kom Parisa och Linnéa för att hämta mig, för att sedan åka och hyra film och köpa godis och chips.
Felicia var tvungen att ta hand om Lexie (hennes hund) så hon kunde inte följa med att hyra film m.m.
Vi hyrde "Säg att du älskar mig", köpte godis och chips, sedan åkte vi hem till Felicia.
Vi ringde först några killar för att fråga om de skulle vara med och bada på Lördagen.
Sedan sjöng vi singstar och satt vi datorn.
När vi hade sjungt singstar tillräckligt länge så var det dags för filmen.
Filmen var enormt sorglig i slutet så jag började gråta väldigt väldigt mycket.
Felicia trodde jag grät för något annat, men nejdå, jag grät för filmen jag.
Linnéa och Felicia grät också under filmen, så vi satt tre stycken i soffan och bara grät.
Efter filmen började Parisa gråta också, inte för filmen, utan för att hon såg hur mycket jag hade gråtit.
Då började vi andra gråta igen och så höll det på sådär, hehe!

På Lördagsmorgonen satte vi klockan på 07.45 och gick upp 08.05, för att sedan ta bussen till badet 09.55.
På bussen mötte vi upp killarna som skulle vara med, Max och Göran.
Sedan badade vi från 11.00 till 17.30. Hela jag blev som ett russin, haha!

Hur har ni haft det, kära läsare?


Hyrde filmen "Säg att du älskar mig".


En förkrossad Lisa efter filmen.


Kommentarer ♥
Postat av: Nathalie

Åh, den filmen är så sorglig! Jag grät också massa :|

2009-01-19 @ 16:53:56
URL: http://nattttali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback