De är som galna, men jag hittar ingenting..?

Jag hittar aldrig något i affärer om det är rea.
Som nu i mellandags rean när jag, Linnéa och Felicia var där,
då köpte jag saker som inte var rea.
Det är ju typiskt.
Iallafall när vi gick på stan så gick vi in på gina tricot,
där jag nästan alltid hittar något, men jag hittade ingenting.
Men vi var nog de enda som inte hittade något, för det var
fyra köer som var jättelånga och till provrummet en jättelång kö.
Det är nog därför man inte hittade något, för man orkar ändå inte prova sen.

Men alltså, folk var som galna inne på gina tricot.
Är de så i eran närmaste gina tricot affär också?
Brukar ni hitta något när det är rea?

Kommentarer ♥
Postat av: Amanda

Svar: Ja vi kan lägga till varann på bloglovin :)

2009-01-02 @ 12:27:15
URL: http://amandiss.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ingen orsak! :)



Alla är ju som galnast inne på GT, det är ganska sjukt..

2009-01-02 @ 14:11:13
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback