Anonyma kommentarer.

Jag har en fråga angående anonyma personer.

Varför skriver man kommentar som anonym?
Vågar man inte stå för vad man tycker eller är man rädd att bloggaren ska bli arg?
Hur är det egentligen?
För mig är det helt okej att vara anonym, men vad spelar det för roll om man skriver sitt namn istället för att inte våga visa vad man tycker?
Jag har sett många anonyma kommentarer på andras bloggar och jag tänker:
"Varför skriver man en kommentar för att ingen ska veta vem det är som skriver?"

Vad tycker ni om anonyma kommentarer?
Jag tycker det är helt okej, men jag förstår inte riktigt meningen med det hela.
Vågar man kanske skriva mer som anonym?
Jag står för vad jag tycker eller så skriver jag inte alls.
Hur är det med er?

Kommentarer ♥
Postat av: Denise

Sv: Tack:)



Ska vi följa varandra via bloglovin:)

Ha en bra kväll

2009-01-28 @ 20:12:36
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback