Vänners bloggar - fakta.

Smilefiffi.blogg.se

Beskrivning: Se det genom mina ögon.
Prenumeranter: 5
Inlägg per vecka: 8
Hon skriver om hennes liv, kläder och massor av annat.
Värt ett besök!

Pariisa.blogg.se

Prenumeranter: 3
Inlägg per vecka: 3
Hon skriver om sitt liv osv.
Värt ett besök!

linneaanormaan.blogg.se

Beskrivning: Jag är en tretton årig tjej som älskar att fotografera.
Prenumeranter: 5
Kategori: Fotografi
Inlägg per vecka: 4
Hon skriver om sitt liv och lägger ut bilder hon har tagit.
Värt ett besök!

Detta är mina kompisars bloggar, ni kan ju titta om ni gillar de.
Det gör iallafall jag!

Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Aw, tack :)

Snällt av dig!

2009-02-13 @ 22:55:05
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback