Melodifestivalen - Deltävling 2



DELTÄVLING 2.

Artist(er) - Låt - Beskrivning.

Lili & Susie - Show me heaven - 1980-talsnostalgi.

Lasse Lindh och bandet - Jag ska slåss i dina kvarter - En rätt-upp-i-ansiktet-låt att dansa jämfota till.

Jennifer Brown - Never been here before - Den sorgsnaste låt som Burt Bacharach aldrig skrev.

H.E.A.T - 1000 miles - En kärleksförklaring till 80-talets hårdrock.

Markoolio - Kärlekssång från mig - En ballad med en twist.

Amy Diamond - It's my life - En upptempo electrorökare. En dancedänga med attityd.

Cookies n beans -  What if - En uttrycksfull och dynamisk låt som griper tag och lämnar mersmak.

Måns Zelmerlöw - Hope & glory -  Ett hoppfullt kärleksanthem. En låt som alla kommer ihåg efter första lyssningen.



Jag ska ju till Melodifestivals finalen, genrepet i Mars, som jag skrivit förut.
Så jag hoppas att det blir bra finalister!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback