Torsdag


T-shirt från monki
Kofta från
gina tricot
Kjol från
weekday

Idag såg vi på Forrest Gump, jag tyckte den var bra fast jag redan hade sett den.
Jag tycker den är lite seg, men annars är den väldigt bra och lite sorglig!
Efter filmen åt vi lunch och sedan var det dags för tjejsnack.
Det var jättetråkigt i början, men det blev roligare mot slutet.

Imorgon har elevrådet planerat en mysdag, vi får ta med oss godis till skolan, mums!
Sedan ska vi väl titta på film eller något, det får vi se.

Hur har ni haft det idag?

Kommentarer ♥
Postat av: Lolle♥

vad tänkte du skriva? Det stod bara namn och när du lämnat den tomma "rutan"

2009-02-19 @ 19:11:48
URL: http://livilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback