Torsdag till Söndag

Här kommer bilder och text om Torsdag till Söndag;


På torsdagen efter skolan, gick jag och Parisa hem till Parisa.
Vi satt vid datorn, målade naglarna och jag gjorde fem stycken inbakade flätor på Parisa.



På fredagen gjorde jag och Parisa oss klara och gick till Linnéa, sedan tog vi bussen ner på stan.
Vi åt pizza med alla som skulle med på bion förutom Felicia och sedan gick vi till bion.



Jag, Parisa, Felicia, Linnéa, Göran och Max gick på bio,
I taket lyser stjärnorna, den var väldigt bra och sorglig.
Nästan alla i biosalongen satt och grät medans Göran och Max satt och skratta.


Jag, Felicia, Parisa och Linnéa sov över hemma hos Linnéa.
Busan på bilden, Linnéas katt.

På lördagen åkte vi pulka, dansade och spelade hej knäckt.

På söndagen badade vi med samma gäng som på Fredagen + Erik.

Det kanske inte står så mycket i ordning, men jag hoppas ni förstår!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback