Ta-hand-om-sig-själv dag.

Idag har jag haft en ta-hand-om-sig-själv dag!
Riktigt mysigt har det varit!
Jag har badat osv. Här kommer lite bilder:


Fyll badkaret med vatten, ploppa i badkulor, sätt på musik och om du har, ta en uppblåsbar kudde som tål vatten under huvudet, så det blir mjukt för huvudet och nacken.


När du börjar känna dig nöjd med att bada, ta på en ansiktsmask, för min del
blev det en med choklad, den var bra, luktade gott, men var lite kladdig.


Efter badet smörjer du in dig med bodylotion på hela kroppen.
Smörj in ansiktet också, men med en ansiktskräm.

Så har jag gjort idag, riktigt mysigt.
Prova du själv en dag och ta hand om dig själv, för det är du värd!

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

CHOKLAD SKA ÄTAS INTE GEGGAS MED!

:)

2009-02-25 @ 19:07:56
URL: http://falufoto.tk

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback