Mysdag och paparazzi (?)

Idag var det mysdag i skolan.
Jag hade med mig godis och en festis i flaska.
Jag, Felicia, Parisa och Linnéa såg på
Little miss sunshine, den var lite långtråkig och jag har sett bättre filmer, men den var okej!
Senare spelade vi sällskapsspel tillsammans, riktigt kul!

När vi precis slutat skolan och är på väg till våra skåp, ser vi en kille i 8:an gå runt med en systemkamera och ta kort på allt och alla, vi gick därifrån och hämtade Parisas lillasyster.
När vi senare är utanför skolan, ser vi killen med systemkameran igen och massor av killar runt om.
Alla killarna försöker gömma killen med systemkameran, för att låtsas som han inte tar kort.
När vi går förbi tittar vi bort och de får troligen inte med våra ansikten på bild, tur det!

Efter en bit möter vi några tjejer i klassen som varit med om precis samma sak.
Undra om killen med systemkamera har ett drömjobb som paparazzi?
Det verkar så iallafall, haha!





Bilder lånade från google.se

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback