Ignorera, en hemsk sak..

Det finns många saker som kan såra folk.
Ett av de värsta saker man kan göra för att såra någon är att ignorera, tycker jag.
Alla har säkert blivit ignorerade och alla har säkert ignorerat någon gång.

Att ignorera någon, är som att låtsas att den personen inte finns, vilket är hemskt.
Att inte prata med någon som man kanske är sur på, är meningslöst!
Ska man komma någon vart så hjälper det inte att sluta prata med den man är sur på,
man måste ta tag i det och prata ut.
Internet är ingen bra idé att ignorera någon på, när man då ska reda ut det, kan man missuppfatta den andre osv.

Jag tror att de flesta blir väldigt sårade av att bli ignorerad, så gör inte det!
Det blir inte bättre för det, det lovar jag!



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback