Hälsovecka.

Idag åkte vi pulka och det var riktigt kul!
Vi hade så kul så vi skippade att bada isvak för att istället åka pulka.
Vi åkte med madrass och en blandning av madrass och stjärtlapp flera gånger + att det var en superlång och brant backe vi åkte i så gissa om man fick ont i benen!

Imorgon är det film jag har valt,
Forrest Gump, jag har sett den förut men jag är riktigt sugen att se på film och då blev det den. Förresten så var det längesedan jag såg den och den var väldigt bra, om jag minns rätt.

Jag hade inte tid att ta så mycket kort idag, men två blev det iallafall:




Kommentarer ♥
Postat av: Lolle♥

Kul med pulka!



Ja... lite trist... men hon e min enda vän som jag har bra kontakt med 'suck' ... jag har väldigt dåligt med kompisar, förstår du, eftersom jag inte går på en "vanlig" skola...

2009-02-18 @ 17:47:07
URL: http://livilu.blogg.se/
Postat av: Lolle♥

Jo, man gör en typ stjärna på '-tangenten. Då blir det fet text, gör man en till så blir det normal igen :)

2009-02-18 @ 17:52:02
URL: http://livilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback