Hälsovecka.

Idag på förmiddagen dansade vi streetdance med Emelie, en danslärare.
Sedan på eftermiddagen åkte vi ner till lust och fägring, som jag skrev i ett tidigare inlägg.

Imorgon är det skridskor som vi har valt, alltså jag, Felicia, Parisa och Linnéa.
Vi tänkte göra något kul utav det så vi tar med oss stjärtlappar och rep till isen.
Någon ska åka stjärtlapp och hålla i ett rep medans någon annan av oss åker skridskor och drar personen på stjärtlappen, sedan får vi se hur bra det går.
Sedan kommer vi troligen stanna någonstans för att fika och prata osv.
Vi får se hur mycket skridskoåkande det blir för oss, haha!
Jag tar med kameran iallafall.

Puss! :*



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback