GratisMode

Gratismode.se är ett nytt koncept där vi belönar våra medlemmar med presentkort m.m (på t.ex. H&M, Vero Moda, Kicks) genom att de utför saker, eller registrerar sig hos våra välkända annonspartners.
Kan handla om att bara besöka hemsidor eller registrerar sig på olika sidor samt genom att bjuda in vänner och erhålla poäng!

Det finns ingen hake - medlemsskapet på GratisMode är 100% gratis.
Beställningarna är också helt gratis - vi står för porto och ev. avgifter!
GratisMode finansieras via våra annonsörer som ni hittar under Samla poäng-sidan.
Det finns erbjudanden på vår sida som inte är gratis, men det står klart och tydligt vilka som är gratis och vilka som inte är det! Du kan lätt sortera ut allt som är helt gratis.

Jag har precis gjort en användare på GratisMode, därför vet jag inte än om det är bra eller dåligt att vara medlem där.
Jag får prova mig fram så får vi se om det är bra eller dålig.
Ni kan ju också testa! Gör det
här!
Lycka till!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback