Frusna tår och mycket kläder..

.. Så har min dag sett ut.
Jag berättar dagen med hjälp av bilder.


Först fick vi stå och vänta på att alla skulle komma.
Vi började frysa redan klockan 08.45 på morgonen, vilket inte var så bra!




Det krävs många väskor om man heter Lisa, Felicia, Parisa eller Linnéa.


Vi började åka skridskor ett tag, tills vi hittade ett jättemysigt ställe där vi lämnade våra saker och
sedan åkte skridskor med stjärtlapp efter, det var riktigt kul faktiskt. Mycket kul idé!
Tillslut frös vi så mycket så vi bytte till skor och satt oss ner ett tag.




Där satt vi och myste med iskalla tår.
Foto: Felicia



Jag och Parisa drack varm choklad, Felicia drack varm saft och Linnéa varmt te.
Riktigt mysigt när man frös så mycket.
Efter det gjorde vi massor av lekar osv så vi inte skulle bli kallare, då blev vi genast varma igen!
Foto: Felicia


Sedan tog vi bussen hem.


Och nu sitter jag här med filt runt mig, sitter vid datorn och har precis druckit
varm choklad, mums!

Jag har haft en rolig dag, men väldigt kall dag!
Hur har ni haft det?
Och vad föredrar ni helst när man är ute en dag på sjön: Varm choklad, varm saft, varmt te eller något annat?

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback