America's next top model.

Ni missade väl inte finalen av America's next top model?


McKey var väldigt bra, men jag hejade inte på henne.
McKey har tagit väldigt bra bilder och ser ut som en modell, men jag tycker inte hon har det.
Jag vet inte, jag gillar inte henne som jag gillade de andra.



Samantha tar också väldigt bra bilder.
Samantha är lite mer människa än McKey, tycker jag.
Hon är lite mer som oss andra, men ändå en väldigt bra modell!



Annaleigh har tagit de bästa bilderna och är väldigt naturlig.
Hon verkar trevlig och bra att jobba med.
Hon har bra gång och tar fantastiska bilder.

Det var tre kvar igår: Annaleigh, Samantha och McKey.
Efter att de gjort en reklamfilm och plåtats tillsammans åkte Annaleigh ut.
Sedan skulle Samantha och McKey gå på en enorm catwalk (?), sedan avgjordes det:
McKey vann America's next top model.

Först hejade jag på Annaleigh av de tre finalisterna, när hon åkte ut, ville jag att Samantha skulle vinna.
Vilken hejade du på?


Kommentarer ♥
Postat av: Lolle♥

Jag tyckte precis som du.

Först Analeigh, sen Sam.

2009-02-13 @ 13:06:31
URL: http://livilu.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Svar: Okej, tack :)

2009-02-13 @ 16:08:05
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback