Äkta eller inte?

Har ni känt att en kompis man känner är snäll en tid, men en annan inte?
Så känner jag med en kompis.
Just nu vet jag inte om jag ska tro på den snälla sidan eller den andra sidan, då den inte vågar visa sig med vissa av hans/hennes kompisar.

Om man har en sådan kompis, ska man berätta det för personen?
Jag tänker att jag får passa på att vara med kompisen när personen är som bäst.
Men man vet ju inte om man kan lita på personen om man bara känner en sida av personen..
Är personen osäker?, rädd att vara med så kallade "icke populära"?, isåfall tycker jag personen ska tänka länge på vilken den vill vara med egentligen!

Är det den populära personen som kanske inte alls är samma person, bryr sig för mycket om utseende och väljer vänner genom status?

Eller är det personen den inte vill vara med alltid, som har kul med vilka personer som helst och kan vara den bästa människan?

Det är många som väljer kompisar efter popularitet, vilket jag tycker är väldigt dåligt.
Hur vet man om kompisen är äkta eller kommer att gå, så fort de andra går?

Välj inte vänner genom det sättet, välj genom snällast, mest lika och den man trivs med, tycker jag!


Lånad från google.se

Kommentarer ♥
Postat av: Lolle♥

Japp, jag har känt 2. Känner 1. Min bästa vän e så.

fast oftast e hon snäll. Det e inte så ofta alls...

du har rätt. Sånt E dåligt!

2009-02-18 @ 17:08:09
URL: http://livilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback