26/2 - 09

Idag har jag inte gjort något speciellt, har bara läst tidningar och suttit vid datorn, riktig slappar dag!
Vi tänkte kanske åka snowboard idag igen, men det gör vi nog på söndag istället, då Parisa och Felicia kanske också kan.

Imorgon åker jag till Parisa, efter middagen. Ska sova där från Fredag v.9 till Söndag v.10.
10 hela dagar, eller nästan hela dagar.
Kommer troligen blogga hemma hos Parisa också, men det blir nog inte så mycket skulle jag tro. Men jag ska försöka!

Ha det bra sålänge! :*


En glad Parisa med godis i handen, på mysdagen.

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

haha, söt :)

2009-02-26 @ 21:33:28
URL: http://kaxigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback