Facebook grupp..

För ett tag sen gick jag med i en grupp "För varje medlem skänks 50 öre till cancer forskning" eller något i den stilen, plötsligt ändras namnet och jag är med i en grupp vid namn "vi som stödjer tvångsabort av foster med downs syndrom", de har alltså bytt namnet till något helt annat.
Får man göra så? Jaja, nu ska jag gå ur gruppen på direkten.. Tänk att de var tvungna att hitta på en grupp för att få medlemmar, patetiskt..



Kommentarer ♥
Postat av: Anders E

Du är patetisk :)

2009-12-22 @ 19:34:13
Postat av: lisa

svar till anders e: aw tack detsamma!

om vi ska vara såhär glada kan du gärna sluta läsa min blogg, jag gillar inte sura människor, tack så mycket.

2009-12-22 @ 20:39:16
URL: http://youarewonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback