Jag behöver nya uggs, fort!

Igår när vi gick ner till stan så märkte jag att mina uggs inte kommer hålla länge till.
Det läckte in vatten vid hälen och igår kväll fick jag as ont i hälen och fotsulan (?).
Jag trodde att mina uggs från förra året skulle hålla ett år till, men nej..
Nu måste jag köpa ett par nya uggs och det är inte lätt att hitta någon som jag vill ha, men jag måste hitta!
Jag kan ha hittat ett par på melba.se, det återstår att se.

Anledningen till att jag just vill ha ett par uggs är för att de är otroligt varma och sköna och det är sådana som jag vill gå i i vinter.



bilden är tagen från google.se

Kommentarer ♥
Postat av: Mandy - En Masjävle

ii love uggs!



2009-12-05 @ 13:25:33
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag. Kolla gärna in lucka 1,2,3,4och 5, du kan fortfarande tävla om den också.

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie

2009-12-06 @ 10:39:32
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback