Eriks flickvän..

Eftersom det står överallt osv. så tänkte jag berätta min åsikt om att Erik Grönwalls flickvän stod på scenen för länge..
Jag tycker att hon borde ha gått upp, grattat honom, kanske stå där ett tag och sedan gå ner igen. Men hon stog där hela låten, lite för länge enligt mig..
Men samtidigt så var hon ju glad för Eriks skull och all den här kritik som hon fått efter var säkert inte meningen att det skulle bli.
Jag menar, alla skriver om att hon var uppe på scenen och skulle gå ner osv. lite väl hårt va?

Men jag störde mig precis som många andra på att hon var uppe på scenen alltför länge, men en såhär stor grej av det trodde inte jag att det skulle bli.
Jag tror iallafall att Erik var glad över att hon kom upp på scenen och det var väl viktigast?



bilden tagen från tv4.se

Kommentarer ♥
Postat av: Göran

Hahaha , han ville ju inte att hon skulle stå där ;) Det var ju hans livs egna ögonblick :P

2009-12-16 @ 21:32:31
Postat av: lisa

svar till Göran: haha, nej jag vet inte efter ett tag.. men i början var han ju glad för att hon kom upp.

Störande att hon inte gick ner ;o

2009-12-18 @ 10:51:48
URL: http://youarewonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback