Hissar och dissar



- Anna Ankas jul
Haha, snälla?! Någon som kommer titta på det? Inte jag iallafall..
Jag har till och med gått med i en grupp "vi som skiter helt i Anna Ankas jävla jul" haha!

- Folk som verkligen tycker att det är snyggt att se ut som en.. ?






- Julafton
Vem tycker inte att det är kul att vakna på morgonen och få öppna julklappar som ligger i julstrumpan, vänta på att få öppna resten av julklapparna, titta på kalle anka, äta middag tillsammans med nära och kära och sedan öppna julklapparna, och har man tur kanske en tomte kommer också?
Iår ska jag fira hos mormor och morfar och mina kusiner, riktigt trevligt!

- Lusseshow
Vi har lusseshow på skolan och det kan vara hur kul som helst.
Många uppträder och det är väldigt kul att titta på.
Dock lite tråkigt på kvällen då man bara satt och väntade på att man skulle få sjunga, men annars var det riktigt kul!

- Lov
Inga läxor, inga prov, inga tidiga mornar och ingen skola, kan det bli mycket bättre?
Jag älskar lov! Någon dag bär det väl av till skidbacken för att åka snowboard också, wiiho!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback