15:14

Åh, äntligen hemma!
Vi slutade vid två idag, gud så skönt det var.
Idag dissekerade (stavning?) vår NO lärare en ekorre när vi kollade på, det var faktiskt riktigt intressant.
Jag tycker självklart synd om ekorren, men den var redan död och att se hjärta, magsäck, lever och njurar i verkligheten är väldigt spännande måste jag säga.
Iallafall så hade vi NO prov efter det och det gick bättre än jag hade förväntat mig! Sen har jag ju inte fått resultatet än, men kanske blir det bra..
Jag satt och pluggade på NO från klockan 17.00 till 18.30, sen åt jag, sen pluggade jag NO från 19.00 till 20.30 och sedan förhörde min pappa mig från klockan 20.30 till 21.50, sedan var min hjärna så gått som död.

Igår fick jag reda på att vi har vanliga lektioner nästa vecka också, suck..

Jaja, nu ska jag njuta av att inte ha några mer läxor (förutom lite matte) för den här veckan och nästa.
G U D  V A D  S K Ö N T ! ! !


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback