Vadret ar underbart och jag har det fantastiskt!

Nu ar jag inne pa datorn har igen, eftersom mamma och pappa tog en promenad.
I morse var det mulet men nu ar det visst stralande sol ute, sa efter min datatid ska jag sola och bada vid poolen har pa hotellet, harligt!
Igar var det otroligt vader, sa vi akte till nagon liten o mitt pa havet och badade, solen tog mycket dar, sa jag har blivit brun :)

Forovrigt saknar jag Felicia, Parisa och Linnéa alldeles for mycket, men jag traffar ju dom snart, ska bli otroligt kul!
Vi hors nar jag ar hemma igen, dvs torsdag, men da kommer inget inlagg, har ni tur sa kommer det pa fredag!
PUSS :*

Kommentarer ♥
Postat av: Nadja

Tack. allt bra? =)

2009-08-03 @ 20:37:21
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Fiffi

SV: JAAAA :D Gud så roligt, och jag har saknat dig riktigt mycket! :*

2009-08-07 @ 08:07:00
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback