En vecka full med skratt!

Det har varit en så rolig vecka, så jag inte hunnit blogga!
Var ska jag börja? Jag börjar nog med återföreningen med Parisa, Felicia och Linnéa..


På kvällen åkte vi och köpte godis och sedan åkte vi vidare hem till mig.
Där pratade vi en massa och hoppade studsmatta.



Dagen efter hoppade vi mer studsmatta och tog lite kort.
Efter åtta veckor, träffades vi äntligen alla fyra igen.
Otroligt härligt att träffa mina bästavänner igen!


Vad har hänt mer? Jo, jag och Parisa har ju fyllt år så då firade vi oss lite grann, hehe..


Vi åkte till en ö, där det fanns en lite stuga, där vi sov.
Vi bastade, åt mat, åt tårta och pratade i massor.

Sedan var det idag också..


Jag och Parisa spenderade dagen tillsammans i solen, då den äntligen hittade fram!
Vi solade, badade i Parisas lilla uppblåsbara pool och pratade så klart!

Det är det jag har gjort när jag varit borta, så nu vet ni!
puss ;*

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback