Sommarlovets sista dag..

Imorgon börjar skolan igen! :(

Det är sorgligt att det är slut på det underbara sommarlovet och att man kommer ha fullt upp med prov och läxor på dagarna, det tycker jag verkligen, men jag försöker att tänka positivt..

Visst älskar vi väl lov och studiedagar? Det hade vi aldrig fått utan skolan, då hade varje dag varit en lördag och vi skulle aldrig uppskatta det som vi gör nu när vi får lov, studiedag eller sovmorgon, för det hade aldrig funnits..

Och vi lär ju oss saker i skolan? Vem hade annars lärt oss saker? Vi hade knappast fått ett jobb utan att kunna saker, som att läsa och skriva..

I skolan träffar vi nya kompisar också och dom vi redan känner.. För visst träffar man inte alla i klassen på sommarlovet?

Jag vill ha sommarlov mer, det vill väl säkert de flesta?
Men det kommer ju ett sommarlov år 2010 också, eller hur?

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback