Skolfoto = Se hemsk ut!

Hejsan bloggen!
Idag var det skolfoto för hela högstadiet i kommunen och jag är 99,9 % säker på att jag kommer att se hemsk ut.
Det kändes som att jag blinkade varje gång hon tog ett kort och när jag log kände jag direkt hur konstigt det såg ut, men vad kan jag göra åt saken?
Fotografen var jättekonstig när det gällde platser, visst brukar det vara de längsta längst upp, och kortaste får sitta?
Nej, så var det inte.. Den längsta i klassen satt ner och kortaste, dvs Felicia, fick stå!

Iallafall så ska jag, Felicia och Linnéa shoppa lite imorgon, jag hoppas att jag hittar några fina höstskor och lite annat kul!
Synd att Parisa inte kan vara med, eftersom hon får gäster imorgon!

vi hörs ;*


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback