Shopping!

Hejhej, nu är jag hemma från en dags shopping med Parisa, Felicia och Linnéa.
Vi åt lunch på mcdonalds, ni vet snabbmats mcdonalds? haha, klart ni vet!
Iallafall så satt vi oss där och åt våra hamburgare, då en som jobbade där kom och frågade om vi ville ha efterrätt.. Vi tog alla fyra en varsin glass och när hon kom tillbaka med glassarna, sa hon inget om hur mycket det kostade! Så vi fick gratis glass!
Det konstigaste var att hon inte gjorde så med någon annan utom oss, trodde hon vi var kändisar? och brukar de verkligen vara så trevliga på mcdonalds? svar nej!
Jag köpte iallafall ett par skor!

Imorgon ska jag bada med Parisa, Felicia, Linnéa, Max, Marcus och Göran, det blir kul!

puss på er ;*



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback