Rökning dödar, missat det kanske?

Rökning dödar!
Hur många finns det verkligen i världen som röker?
På Azorerna rökte nästan alla killar som jag såg, i bilen, på gatan, ja.. överallt!

Jag menar, visst står det att rökning dödar på förpackningen, eller har jag inbillat mig? Skulle inte tro det..
Att köpa cigaretter när det mycket tydligt står att rökning dödar på förpackningen är ju bara för patetiskt!
Och dom som gör förpackningarna, varför sälja något som är dödligt?
Jag tycker det hela är
helt sjukt!
Varför röka? Man får äckliga tänder, luktar rök (inte bara människan utan alla kläder och kompisar som står brevid också) och det är dödligt!
Är det bara jag, eller står det bara negativa saker om rökning ovan? Jag kommer då inte på något positivt..
Visst, jag kan inte tvinga folk att inte röka, jag förstår mig bara inte på varför man ens testar, men det kanske finns folk som förstår?



lånad från google.se

Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

du har så rätt! vad är meningen med att andas rök dag in och dag ut?



och oj vad du skriver bra. du kan verkligen få en människa att förstå och bli tagen av det du skriver.

puss på dig :*

2009-08-19 @ 17:52:09
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback