När man vet att man ska träffa de underbaraste människorna på jorden, så kan man inte sluta le!

Nu är jag hemma.. igen, haha!
Vad jag åker och kommer hem hela tiden, nu är det skönt att vara hemma igen!

Dagen igår och idag var supermysig och det var kul att träffa mina barndoms kompisar, Robert och Erik, igen.

Imorgon tänkte jag, Parisa, Felicia och Linnéa träffas igen, alla fyra den här gången, det var ju trots allt ca 8 veckor sen sist, men det beror på när Parisas gäster åker hem, men ifall att så ska det bli superkul.

Och bilderna från Azorerna, de kommer!
Hinner inte ikväll, tänkte sätta mig och kolla på film nu, det är så otroligt mycket bilder, så ni får stå ut sen när de kommer!

Men super får ni ha det, så hörs vi kanske imorgon, puss! ;*


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback