Liten men tuff!


Tänk att man har varit såhär liten? och så cool? haha!

Det värsta är att jag inte kommer ihåg något sen när jag var liten.
Det känns som att jag inte levde, fast jag ändå levde. Konstigt va?
Jag "började leva" vid kanske 10 årsåldern, det är då jag började kunna kontrollera mig själv, som det känns nu!
Sedan finns det ju några saker jag kommer ihåg sen när jag var fyra år och så, men det är väldigt lite saker.
Mitt minne är uselt, det är tur det finns kameror!

Kommer ni ihåg något från när ni var små?
Kommentera och det blir en glad Lisa :)

Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Oj så söt bild! :)

Håller med dig om det där med att börja leva vid 10års ålden :P

2009-08-16 @ 13:41:23
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback