Jag har turen med mig!

Hemma från andra skoldagen!
Idag gick vi tipspromenad fram till en badplats, där faktiskt två killar badade, fast vädret var mycket dåligt och det var kallt!
Vi slutade vid badet, så då ringde vi Parisas pappa som snällt hämtade oss där, vi åkte till ica maxi och jag, Parisa, Felicia och Linnéa satt kvar i bilen och kollade på människor, riktigt kul faktiskt!

Vet ni vad vi kom fram till?
Jo, att bland gamla är beige färg på kläderna populärt och även jeans med matchande jeansjacka till!

Vi fick våra nya skåp idag, gissa vart jag fick? I mitten, längst ut.. igen!
Jag har en sådan tur ibland, ganska ofta faktiskt, härligt!



2 bilder från första skoldagen, dvs igår..




Efter skolan igår följde Parisa, Felicia och Linnéa med mig hem, där vi hade superkul!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback