Bloggen går inte i första hand..

Jag kom nyss hem ifrån Parisa, sov där inatt eftersom mina föräldrar skulle bort..

Förlåt för dålig uppdatering, men jag varnar er för det.
Nu går jag i åttan och har mer prov och läxor än förut, jag har också längre dagar och blir därför lätt trött.
Detta är anledningen till att jag inte kommer uppdatera så bra, men jag ska göra mitt bästa.
Dock tar jag aldrig bloggen i första hand och ska därför inte känna mig tvingad att blogga för att jag inte uppdaterat, men detta betyder inte att jag inte kommer blogga något mer, för det kommer jag.
Jag ska bara ta skolan, vänner, familj m.m. i första hand, det blir nog bättre uppdarering snart, det är ju trots allt första riktiga skolveckan!



Förlåt för rörigt inlägg, känner mig lite stressad just nu!

Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

SV: ja, jag längtar och förrästen så får jag! ;)

Många pussar och kramar! <33

2009-08-26 @ 20:02:40
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback