Veckan, kort.

Igår var jag med sockersöta Felicia, vi dansade, satt vid datorn och gick till affären och köpte plopp.
Det var en lyckad dag men mycket skratt.

I tisdags var det musikal, dans och sång.
Det var rätt så kul, men det brukar vara roligare tycker jag.

Idag är det ingen teater, som jag helt glömt bort.
Det är skönt, då får jag tid för matten osv.
Förövrigt har det varit en skön dag, med kurrande mage.
Jag gillar nämligen inte skolans mat. Idag var det den värsta maten på länge..
Det var ungefär som fiskpinnar, vilket brukar vara gott. Men inuti det krispiga var fisken mosad och såsen var inte heller speciellt god, så det blev inte så mycket mat för mig, tyvärr.



I Måndags hade jag på mig:
Rosa innejacka (?) - gina tricot
T-shirt - monki
Kjol - weekday


Igår, påvägen till affären hade jag på mig:
Halsduk - jc
Fusk skinnjacka - h&m
Linne - jc
Väska - h&m
Solglasögon - h&m
(mjukisbyxorna hade jag bara över för att jag hade kalla leggings under).


Det var några som kom och pratade med min klass igår och vi fick en tatuering som man sätter fast med vatten av de.
Så såg den ut (bilden ovan).

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback