Onsdag 8/4

Idag gick brandlarmet och jag hade inga skor på mig!
Parisa sa åt mig att jag skulle rida på hennes rygg.
Jag hoppade på från golvet och precis när jag kommit upp på hennes rygg, ramlar vi så klart.
Alla bakom oss ville ut och där satt vi på golvet och skrattade.
Jag ville inte hoppa upp på hennes svaga rygg en gång till så jag fick låna Felicias ena sko och hoppa på ett ben.

Imorgon ska jag och några till hem till Felicia, vi ska äta pizza, hyra film och äta godis!
Ni får höra om det på Fredag.
Troligen blir det inget bloggande imorgon, hoppas ni står ut.
Bilder kommer sen, orkar inte nu.

puss på er! :*


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback