En toppen dag i Stockholm



Stockholmsresan med bästa vännerna var super!

Det började på tågstationen när vi alla träffades, vi började såklart prata om vad alla hade med sig och ifall någon hade glömt något.
På tåget började allt skratt. Vi spelade kort, pratade och lyssnade på musik.
Vi kom senare fram till Stockholm och utanför tågstationen såg vi direkt en kändis, tyvärr vet jag inte vem han var. Men det var kameror runt honom och han pratade om några poäng han hade samlat. Han hade svart hår, det minns jag.

Vi shoppade ett tag och vart sedan lite hungriga, så vi tog en fika på Orange & Coffee. Sedan shoppade vi ännu lite till.
Efter en stund åt vi lunch på något ställe jag inte minns namnet på, men gott var det!
Vi shoppade och shoppade tills hela kroppen sa ifrån, våra huvuden kunde inte säga emot kroppen så vi köpte lite godis och satt oss och vilade, tänk att godis ger en sådan energi!
Sedan vid klockan 17.00 var det dags för middag, då tog vi kycklingsallad på Sandys.
På hemvägen var vi trötta men ville hålla igång ändå, så det gjorde vi!
En toppen dag!

Jag vet, jag har fortfarande inte lagt in nya kläderna, två plagg kommer kanske i nästa inlägg iallafall!

kyss! :*

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback